Inte lätt att vara poppis

sön 18 Nov -07

Jag som normalt gnyr mig till sömns av ensamhet (här överdriver vi inte alls) finner mig plötsligt i en märklig situation: har haft underbara Bästisen över hela helgen, och på torsdag kommer ljuvliga Paris med fruga. Har lovat Erin att ses i glappet emellan och planerar att ha The Talk och sluta dejta henne då (nojar naturligtvis stort över detta). Hon kan måndag och tisdag. Mustaschen som jag var på brunch hos – den här veckan också – åker till the States på onsdag och undrade om jag ville gå med på José Gonzales på tisdagen.

Och good ol’ Syntluggen har födelsedagsdrinkar på måndagen.

Och jag måste fortfarande skriva 1700 ord om dagen oavsett besökare och aktiviteter.

PS. Fun fact: Mustaschen är jude! (!!!!!!1!!!!) Jag ba typ (obs, i huvudet) ”So that‘s where that nose comes from!” Inte nog med att det bara är allmänt coolt med judar *ytlig*, fatta att han måste vara omskuren också. Jag har aldrig sett en omskuren penis (trots att jag prickat av amerikan på nationalitetslistan… de skär ju annars så att det står härliga till där borta i väster).

7 Responses to “Inte lätt att vara poppis”

  1. Alterego Says:

    Har en hemlig dröm om få en judinna på min lista… Lite avis faktiskt…

  2. Sassy Says:

    Kommer Paris med fruga med på vår inflyttningsfest?

  3. LSM Says:

    Ja!!!

  4. paris Says:

    sassy: om vi är välkomna?

  5. Sassy Says:

    Paris: Klart ni är!! Fast ni får sova hemma hos Malin, för det kommer vara smockfullt på mitt golv tror jag. ;)

  6. Kate Says:

    Hahaha!
    Jag har alltid velat se en omskuren penis!
    Ta bild när han sover?

  7. Bästisen Says:

    Jag säger som jag sa förut: jag förväntar mig besked om det blir nåt, jag är lika nyfiken som du! Just nu mest på omskärningen, att vara jude bleknar i jämförelse.


Kommentera

