Inte vad ni vill höra

ons 21 Nov -07

Innan ni får höra om penisdetaljer och ladyjuices i mustaschen måste jag genast på en gång blogga om att jag dumpade Erin, på en promenad alldeles nyss.

Shit was heavy, man.

Jag känner mig som en hög med skit. Hon känner sig rejected och hennes redan låga självförtroende har fått sig en rejäl törn; tydligen händer det här ”alltid” henne. Dessutom tycker hon att vår historias omständigheter börjar påminna rysligt mycket om min fling med hennes kompis mytomanflatan förra sommaren. Och dessutom hade jag sjukt dålig tajming och hon har tusen skolgrejer just nu.

Åååh det är som ett svart hål i magen av obehag. Men som man bäddar får man ligga, och kanske borde jag aldrig kysst henne från första början. Fast det kändes ju bra, då, och de två första dejterna var jättefina.

One Response to “Inte vad ni vill höra”

  1. Bästisen Says:

    Ouch! Men du gjorde helt rätt! Om det inte kändes bra, skulle det bara blivit värre för båda – speciellt henne! – om du fortsatt ens några dagar till och väntat på ‘bättre timing’.
    Men fortfarande – ouch. Du är ingen skithög. Du var moralisk, snäll och bra.


Kommentera

