Sexblogg i räserfart

ons 21 Nov -07

Jag är inte riktigt på humör för att skriva smaskiga inlägg… men here goes EN NATT MED MUSTASCHEN

Vi drack öl; det låg lite i luften. Det blev sent, jag cyklade med honom och hans flatmate hem, hade förväntat mig lite awkward ”ehhehe vad gör vi nu då?” men flatmaten gick och la sig direkt och jag fick en öl och så kysstes vi direkt framför kylskåpet. Gick till hans rum. Han kollade datorn och satte på musik. Jag ölade lite.

Inom fem minuter var vi nakna och sen låg vi i tusen olika vinklar och positioner åt alla håll på hans stora säng med vita hotellakan. Han kom i mitt ansikte; det var hett. Det bekom honom inte det minsta och vi bara fortsatte; det var hetare [förtydligande för Paris: och snart var hans vaxade snurrar på muschen ett blött minne blott! och inte från min mun]. Det fanns en spegel lämpligt placerad någonstans. Allt var varm belysning och vita lakan och nakna kroppar och runt runt runt på sängen som var lika bred som den var lång. Inser när jag skriver att han faktiskt hade tänt värmeljus (!?!?) men det var redan ljust av lampor. Han var rolig och initiativrik. Vi höll på i ca 1h45. Sedan satt vi i bensax nakna på sängen och jag drack upp resten av min avslagna öl och han puffade på sin bong med tilltrasslade mustascher.

Sen sov vi. Jag vaknade flera gånger under natten och tänkte HEM HEM HEM HEM. Sedan tänkte jag: men hantera din closeness issue ditt jävla sär [ord jag lärt mig från svenska bloggar] och stanna nu här när det är någon du tycker om. Så det gjorde jag tills klockan ringde klockan åtta och jag var tvungen att cykla hem o duscha.

Och just det. Jag glömde bort att tänka på att han var omskuren. Det var liksom roligare saker i vägen.

9 Responses to “Sexblogg i räserfart”

  1. paris Says:

    men ladyjuicen i muchen då? nåväl, hoppas på en update irl istället.

  2. LSM Says:

    O ja, alltså det var ju i alla högsta grad del av ”ligga i tusen olika vinklar & positioner” – jag visste bara inte riktigt vad jag ville skriva om saken.

    Formuleringen ”judenäsa mellan blygdläpparna” såg lite dålig ut i skrift.

  3. LSM Says:

    Och gör fortfarande, må PK-polisen förlåta mig…

  4. masha Says:

    haha jag älskar dig och din blogg. så jävla bra. jag har börjat blogga lite på rodeo btw!

  5. Kate Says:

    Yes, finally!
    Du sa aldrig om det var bra eller dåligt…

  6. LSM Says:

    masha – åh, måste genast kolla!

    Kate – bra eller dåligt? Haha, du får en full betygsättning:
    ligga med någon man spanat in och tycker om – 10/10!!!
    ligga i över en timma fast man är full – 10/10
    initiativ och vana från hans håll – 8/10
    teknik penetration – 6/10
    teknik tunga – 6/10
    teknik fingrar – 7/10

  7. LSM Says:

    PS. efteråt sitta svettig med omslingrade ben och dricka ljummen öl som en annan white trash-hora – 10/10!!!!!!

  8. Matilda Says:

    Hoho, gött mos!

  9. Kate Says:

    Det låter hemskt trevligt måste jag säga.
    I England är alla killar fulla, har dubbelhakor och allmänt ofåfänga. Jag går omkring och låtsas att jag fortfarande har en pojkvän och pekar på ringen på fingret som ursäkt.
    Är hemskt ointresserad men samtidigt rädd för att dra med grisen i säcken hem. Ditt betyg för mustaschen ger mig hopp. :D


Kommentera

