Tre saker jag skulle göra oftare om ljudisoleringen i mitt rum inte var totalt obefintlig

tor 6 Dec -07

Gråta.
Runka.
Gråtrunka.

3 Responses to “Tre saker jag skulle göra oftare om ljudisoleringen i mitt rum inte var totalt obefintlig”

  1. Majs Says:

    Gråtrunka också?
    Fniss.

  2. olle Says:

    är jag töntig om jag skrattar åt alla blogginlägg som innehåller ordet ‘runka’? det har liksom hänt tre gånger på mindre än två dygn nu och jag tror de inläggen (inkl. det här) ska stå med på min mentala topp 10 bästa blogginlägg 2007-lista. känns dumt men samtidigt lite post-modernt konst-igt.

  3. LSM Says:

    Majs – jamen såklart! Åtminstone i teorin. I praktiken funkar väl inte gråtrunk riktigt för mig – antingen kan jag runka bort det onda eller så kan jag inte koncentrera mig fysiskt överhuvudtaget.

    Olle – Ahahahaha ja men det är ju jättekul att säga runka! Ungkarl ungkarl ungkarl ungkarl liksom (you get it, eller hur?). Och visst VAR det lite post-modernt konst-igt :D :D :D


Kommentera

