Hallåja

lör 8 Dec -07

Igår hade jag trevligt ute med min nya kompis A – båda överens om att försöka ha roligt utan att supa oss redlösa – men sen när vi slöt upp med alla andra så pratade jag bara om kukar, trots att alkoholkonsumtionen var på en alldeles rimlig nivå. Way to make an impression. (För övrigt är kukstorlekar en av väldigt få detaljer jag nästan aldrig skriver om någon i bloggen. Det är kanske därför min roman handlar väldigt mycket om peniskomplex. Jo jag vet, jag är rätt person att skriva en sån bok…)

Idag ska jag till doktorn och sen ska jag kanske julhandla lite och sen ska jag gå på en inflyttningsfest och på Muschens avskedsfest. Current status på vår icke-relation avhandlades som vanligt i skyttelmail med Fargo:

– I’m being ditched by the stache I think. Wehey. He can go fuck himself and smoke some more pot instead of fucking me. I’m sure that’s a lot better. Not. ‘Tard.
– Ditched by the stache? Who cares, I say you win. I thought he was coming back to the US anyway, no?
– Yeah, going back Wednesday, I just wanted to get maximum sexy times out of it before he left, gotta stick to the good ones when you’re normally drowning in a sea of bad sex. [blah blah] I’m invited (by someone else) to his goodbye party Sat – maybe I’ll hit it a last time just for the sake of it, maybe not. Not in the mood for begging anyway.
– I see what you mean and in light of the circumstances, I’d really suggest you skip the party unless he invites you himself.
– Oh but I was invited by this friend/creative partner of his who’s also leaving and they’re having the party together, and this guy is really nice so I’d go to his party anyway.

4 Responses to “Hallåja”

  1. a Says:

    Woho, första gången jag är omnämnd i en blogg! (ger såklart väldigt höga poäng)

  2. Sassy Says:

    Ska du inte gå på Nicoles party?

  3. LSM Says:

    a – känn dig reppad :)

    Sassy – jo, jag ska dit först och stanna några timmar, till elva-tolv tänker jag mig.

  4. a Says:

    Angående valet av samtalsämne – var det ens du som började? Du var ju helt klart inte ensam om det i alla fall.


Kommentera

