How to break an office record in GAY

mån 10 Dec -07

jul1.jpg

Inte bara köpa en miniatyrjulgran på impuls på väg till jobbet, klä den med små kulor och klippa ut en stjärna i röd papp, utan dessutom ta kort på den, lägga till världens mest tacky photoshopeffekter och sedan posta den på sin egen blogg.

God gay jul på er! Vi är ju ändå redan halvvägs där.

5 Responses to “How to break an office record in GAY”

  1. masha Says:

    HAHAHAHHAHA! jag måste också gaya up my office space!

  2. Suss Says:

    Hur är det gay? Är det något som jag inte fattar nu igen…

    men är det där ditt skrivbord? So CLEAN! wow :D

  3. LSM Says:

    Masha – Eller hur!?

    Suss – Jag bara skojar med att det är gay – men enligt klyschorna är ju både heminredning och myspys & glitter och glam gay, och i en hård och mansdominerad kontorsvärld är det lätt att en liten gran blir mera gay än puttinuttig – men som sagt, på skämt och med glimten i ögat!

    Och jag tog naturligtvis bara bort skiten runt omkring temporärt för att få ett fint foto.

  4. yfronten Says:

    Titta, vilken gullig liten gran! Läs mitt inlägg böghögtid från 2 december. Och om du vet några särskilda homojulseder så tala om dem för mig!

  5. Suss Says:

    jag visste att du inte hade så fint i vanliga fall… jag bara visste det… ;)


Kommentera

