Nere för räkning

ons 12 Dec -07

Jag vet att jag inte skrivit någonting på ett litet tag, men Love Sex Money genomgår underhåll. Det betyder att jag sitter och nördar mig med bloggkod på arbetstid. Fantastiska saker (nåja) är i görningen.

Check back tomorrow eller i värsta fall fredag.

Love y’all.

One Response to “Nere för räkning”

  1. camila Says:

    gosh! det är nu man inser hur beroendeframkallande den här bloggen är, klickar till den minst två gånger om dagen bara för att se om det händer något. skyller på att skolan har en rss-block på sina mac:ar. annars hade jag ju sett det där.


Kommentera

