D’oh

tor 28 Jun -07

Otto säger ”men vad är det för mening med att ligga om du inte ska skriva om det i bloggen”? Och det har han förstås rätt i. Jag har lite privacy-issues att klura ut innan jag ger en fullständig recension men ja jag låg inatt. Med en kompis till en (ny) kompis. Heterosexuellt samlag! Han var lång och kom från Sverige. Han blödde näsblod på min kudde i sömnen.

5 Responses to “D’oh”

  1. Bonker Says:

    Näsblod som är så häftigt!
    He´s a keeper.

    Oförskämt många stavfel (2) i inlägget BTW.

  2. Love Sex Money Says:

    Oj herregud. Ja så går det när man smygbloggar snabbt som attan. Fix nu iaf. Men rädd/rätt kan du inte kalla STAVfel – det är SKRIVfel. Skillnad!

  3. Bonker Says:

    Jag tror snarare det var en Freudian slip.

  4. ania Says:

    hörru, håller med OTTO. såhär kan det inte fortgå, du utlovar juice, men det är dåligt med sån här nu för tin!! ;D


  5. […] Ania är besviken men I do evrythäng fo mah fänz – här kommer det juice, freshly squeezed! […]


Lämna en kommentar